19
februari
2020
|
15:07
Europe/Amsterdam

Initiatieven van onze merken | Mobiliteit

​Onze merken zetten ideeën om in vernieuwende dienstverlening. Dit zijn initiatieven van onze merken op het gebied van mobiliteit:

De merken van Achmea bieden vernieuwende diensten en oplossingen aan die bijdragen aan een gezonde, veilige en toekomstbestendige samenleving. Bekende merken van Achmea zijn: Centraal Beheer, Interpolis, Zilveren Kruis, FBTO en Avéro Achmea.

Achmea is een innovatieve dienstverlener
Waar het bruist van de frisse ideeën om het verschil te maken in het dagelijks leven van onze klanten. Zo blijven we de toekomst een stap voor. 

​Onze toekomstvisie is gericht op deze onderwerpen​
1. Duurzame en veilige woon- en leefomgeving
2. Gezondheid dichterbij voor iedereen
3. Slimme en veilige mobiliteit
4. Financiële oplossingen voor nu, straks en later 
5. Onbezorgd ondernemen en goed werkgeverschap. ​

Boilerplate

Nederland heeft grote uitdagingen op het gebied van mobiliteit. Het klimaatbeleid vraagt om minder CO2-uitstoot en andere mobiliteit. We hebben te maken met toenemende filedruk, dichtslibbende (binnen)steden en overvolle treinen in de spits. Ongevallen in het verkeer nemen toe, onder andere door het gebruik van mobiele telefoons. Tegelijkertijd zien we de opkomst van elektrische en zelfrijdende auto’s.

Achmea speelt in op ontwikkelingen op het gebied van mobiliteit en technologie, zoals de opkomst van elektrische auto’s en deeldiensten. Er komen steeds meer innovaties beschikbaar waarmee Nederlanders hun mobiliteit naar eigen wens kunnen inrichten. Achmea wil deze schone, veilige en slimme mobiliteit stimuleren en ondersteunen.